you hesitate

glädjen som uppstår när man får sluta elva ist
för två. hur skönt är inte det då?? :)
första lektionen kom en fotograf till oss för att fota
oss när vi gjorde olika omvårdnadsövningar.
gruppen jag va med använde liften på mig, haha
kommer blir finfina bilder asså ;)
sen när vi skulle ha vår andra lektion fick vi
reda på att vi skulle få sluta tidigare, hihi
så hade lektion från 9:25 till 10:45, fast vi slutar 12:00 i vanliga fall :)
sen hade vi inställt sista lektionen också eftersom
det va med samma lärare.
så va hemma kvart i tolv typ. har bara tagit det lugnt nu och pluggat lite!
nu ska jag bara ligga i soffan och chilla till drillen börjar :) 

någon som vill byta mage med mig, snälla??:) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback