min helg

helgen blev inte som den skulle men slutade väl bra ändå.
skolan va bra i fredags hade social omsorg och medicinsk grundkurs.
synd om pierre som blev sjuk i skolan och va tvungen att åka hem :(
efter skolan kom malte hem till mig. vi hade det mysigt och åt god mat.
hade det lika bra som vanligt :) planerade att ha en mysig filmkväll men
min bror hade alla usb-minnen så det sket sig.. fast vi va så trött ändå.

igår åkte malte hem ganska tidigt. jag skulle vara med
pierre och han skulle vara med sina klasskompisar.
men inget av de blev av..
pierre va ju sjuk. sååå vi kunde varit med varandra hela
helgen men det blev inte så :( ist gick min lördag ut på chill, l4d spel
, jobbig mensvärk och mys med mamma och pappa.

idag har dagen varit sääääämst.. vaknade upp och va
förkyld och ännu mer mensvärk.. fml asså.
så idag har jag legat i soffan hela dagen, har inte orkat något.
förkyldningen har blivit sämre nu under kvällen och mår inte alls bra..
sååå det blir ingen skola för mig imorgon..
hopapas jag kan gå på tisdag 

tänker på dig jennifer<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback