In my heart is where you are

dags för att 2 dagars bloggning ;)
skolan igår.. ja dryg måndag som vanligt..
hade iaf sovmorgon till 8:35, längsta vi har usch
hade svenska, lunch, halva klassen hade labb (jag och
pierre ägde hela labben), musik och sen inställd historia :)
så kom hem en timme tidagare. va sjukt trött när jag kom hem
orkade typ ingenting..

idag har vi haft temadag hela dagen till halv ett.
det handlade om olika sexualiteter, vilket va väldigt intressant
fast har hört en liknade föreläsning och så när jag gick på moga.
slutade dagen med historia, vilket va helt okej ;)
när jag kom hem så skrev jag av lite historia
från emma (a), sen duschade
jag och sen åt. sen kom Lisen en timme ungefär, mysigt :) 

onsdag imorgon= seg skoldag, drill och maltemys<3




Kommentarer
ida :)

Fin blogg :)



Gå in här och rösta " tummen upp" så är du jätte snäll! :)



http://apps.facebook.com/aretshast/?flashparamcontributionid=344717

POSTAT 2012-01-31 KLOCKAN 20:49:11
BLOGG: http://idaochbecca.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback