I need you

lite dålig uppdatering.. men nu är jag tillbaka :)
va hemma från skolan igår också.. kände att jag behövde
en dag till att bli bättre.. va iaf med på drillen på kvällen och sen
sov min älskling hos mig! underbart att träffa honom<3

idag ville jag bara vara hemma från skolan också... ville absolut
inte gå upp eftersom malte låg jämte mig och sen va jag inte
helt 100% heller.. uscha. så har varit sååå seg i skolan idag
hade eget arbeta två lektioner på raken och jag gjorde ingenting..
dåligt dåligt.. övade iaf på pjäsen sista lektionen, hoppas det
går bra imorgon och alla är positiva :)
fixat mina naglar hos Sabine också, nu är dom fina igen (a)
kom hem för en stund sen och är sjukt trött..
sova tidigt? jappjapp.. 

imorgon ska jag äntligen få träffa
saknade Mallah<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback