helg!❤

You smile, I smile

haft en rolig och skön helg med trevliga människor :)
i fredags i skolan hade vi inga lektioner. vi spelade upp våran
pjäs (gick skit bra), kollade på film. allt handlade ju om förintelsen
hela förmiddagen. mycket känslor, hemskt!
sen så va det en mässa vid tranäng som vi gick till en stund.
kom hem vid kvart i 2, la mig i soffan och somna haha.
sen åt jag och fixa lite för att se gå hem till Mallah :)
vi hade hur kul som helst, kollade på roliga saker på yt, haha
fan va vi skratta åt vissa saker.
gick hem efter elva någon gång med pierre!
tack för en mysig och kul kväll Mallah<3 

igår så började dagen med att vi åt hos mormor och morfar.
sen skulle jag fixa till naglarna lite hos Sabine igen :)
va där en stund och hade det trevligt!
sen kom malte och hans pappa och hämtade mig så åkte
vi hem till dom. hade det mysigt och kollade på film och så
som vi brukar :) vaknade ganska sent idag, vilket va skönt.
vi har bara myst hela dagen idag och jag åkte hem vid halv 5...
duschat och pluggat och nu sitter jag här och har ångest över
att skolan är imorgon.. gaah.. drygt! vill ha lov, 2 veckor kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback