LOV!

haft en riktigt bra dag idag :)
kanske för att vi chilla som fan i skolan!
hade vårat rollspel på morgen igen, och det gick jätte bra :)
tråkigt bara att folk inte tar en sån hemsk händelse seriöst...
iaf! vi kollade på samma film igen,
pojken i den randiga pjamasen! sjukt bra
sen gick vi i klassen och åt pizza, mysigt och gott :)
sen kom min käre bror och körde hem mig och pierre!
när vi kom hem bestämmde familjen att vi skulle ta en tur till ullared!
så jag gick runt i ullared helt själv medan de andra försökte hitta
studentkläder till broder :) hittade lite smågrejer, en blus, en tröja och
lite alla hjärtansdagspresenter till min underbara pojkvän<3
och på tal om min pojkvän så har
vi faktiskt 16 underbara månader idag! :')
när vi kom hem så satte jag mig och skrev klart min svenska b uppgift. fml typ
nu är den iaf klar och jag tar nu lov och ska bara ha det jävligt bra!
imorgon hoppas jag att jag kan åka till min älskling
(om han inte är allt för slutkörd och bakis efter konserten, hi-hi)
har inte träffat honom sen i söndags :(
soffliggande hela kvällen!!!

NU KÖR VI LOV!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback