lov i mitt ❤!

sämst på att blogga.. men har verkligen inte haft tid
va med min babe från lördags - söndags, hade de mysigt som vanligt!
i måndags chillade jag tills vi va tvungna att åka in med vår hund till
djursjukhuset. han har varit sjuk hela helgen så de
gjorde massa prover på honom
hände inte så mycket mer den dagen eftersom de tog ett bra tag
igår så tog jag hand om min sjuka vovve, men han mådde inte alls bra
så vi fick åka in med honom igen...
så när vi kom dit fick vi lämna in honom :(
uääh... blev ledsen! sen åt jag hos mormor och morfar!
när jag kom hem så duschade jag och
fixade mig för att åka till min baby!
jag va nog inte världens mysigaste tjej att vara med igår..
för mådde inte bra.sov typ hela kvällen... uscha :(
idag mår jag väl bättre och nu är jag hemma.
imorgon åker jag till lisen och spenaderar natten hos henne :)
ser fram emot de dagarna som är kvar på lovet<3 

fick av baby, jag älskar dig<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback