kul med skola imorgon! not..

så ledsen över att lovet är slut! önskar bara
att mitt lov skulle vara bättre än va det va..
senast jag skrev så skulle jag åka till Lisen, men
det fick jag inte utav min kära mor för jag mådde hur
dåligt som helst.. va jätte blek, yr och feberaktig.. uscha
och så har jag mått hela lovet! tur att min babe kom hit i fredags
och tog hand om mig! :) va på kalas igår i Sandared och va skit yr.
efter ett samtal med mamma kom vi fram till att jag har lågt blodtryck.
så igår innan jag skulle lägga mig fick jag blodtrycksfall!
så nu måste jag ta tag i det här och bli bättre :)
imorgon är det skola = träffa Pierre :D äntligen<3
sen på onsdag börjar 5 veckors praktik! woho

imorgon ska jag fortsätta med listan som jag
helt glömt av (bra där)! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback