ge mig helg, igen!

har haft en jätte bra helg, så vill verkligen
inte gå till skolan imorgon, uscha..
i fredags iaf så hade vi medicinsk grundkurs hela
dagen med grupparbete och sedan redovisning :)
jobbade med moa och det gick skit bra!
efter skolan tog jag bussen direkt till stan med pierre
för jag skulle vara med lisen och han skulle möta sin tjej :)
jag och lisen åt på subway, sen gick vi till fashion outlett och kollade
lite och sen gick vi på bio! vi såg "en gång i phuket", skit bra och rolig
film, haha fan va vi skrattade ;) sen tog vi bussen hem och sen åkte
vi hem hit lite och sen åkte hon hem,
tack för en super bra kväll bästa vän<3

igår åkte jag, mamma och mormor till sara och melvin och hälsade på :)
sjukt mysigt och han är världens sötaste och han har blivit såå stor!
när jag och mamma kom hem så började vi baka och det blev bullar
och cupcakes! vi höll på hur länge som helst, haha
sen kom malte hit och vi åt mat och kollade på melodifestvalen
och Loreen är galet jävla snygg! 
sen har vi bara myst, och han åkte hem idag på eftermiddagen  :( 

hej söndagsångest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback