Dag 15 - Dina frisyrer/hårfärger du haft genom livet

hej mina kära läsare (ni få som läser ha-ha)
va inte i skolan igår för mådde inte bra..
men idag va jag i skolan och hade det bra! :)
hade idrott, samhäll, naturkunskap och historia!
imorgon börjar vår 5 veckors praktik varje onsdag- fredag!
hoppas att jag får det bra med trevlig personal osv :)
hinner KANSKE blogga imorgon! 

haha visste inte vilka bilder jag skulle ta...
men ända sedan jag va liten tills jag började åttan
har jag haft lugg och min vanliga bruna hårfärg.
sen började jag med snelugg. sen i nian klippte jag
lugg igen men ångrade mig. hårgfärger jag har haft är:
min naturliga hårfärg (ganska mörkbrun), mööörkbrun,
naturligbrun och ljusa slingor, rött och lila.
frisyrer då: när jag va liten hade jag kort med lugg, lugg,
lugg, haha nej.. men har varierat de senaste åren
mellan långt och under axlarna typ.
innan använde jag typ alltid hårförläning!
här har ni lite goa bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback